Zapisałeś się już do naszego newslettera?
Nie ma na co czekać!

Jako pierwszy dowiaduj się o promocjach i nowościach!
Bądź na bieżąco z naszymi aktualnościami.

Zapisz się już dziś!
Zapisałeś się już do naszego newslettera?
Nie ma na co czekać!

Jako pierwszy dowiaduj się o naszych promocjach i wyprzedażach!
Bądź na bieżąco z naszymi aktualnościami.
Zapisz się już dziś!

Kategorie

Haczyki karpiowe bez przyponów W tej kategorii nie ma produktów.

Podkategorie

• Haczyki karpiowe ESP Cryogen

Haczyki karpiowe ESP z serii CRYOGEN wyznaczają nowy standard wytrzymałości haczyków. Wykonane są za pomocą nowoczesnej techniki polegającej na hartowaniu naprzemiennie w bardzo wysokiej oraz niskiej temperaturze których różnica wynosi około 1000 stopni Celsjusza. Rozwiązanie to jest stosowane podczas budowy niektórych podzespołów silników Formuły 1. Dzięki nowej metodzie hartowania haczyki są o około 25-30% mocniejsze przy zachowaniu tej samej średnicy drutu od pozostałych haków pokrytych teflonem. Haki ESP Cryogen zostały poddane testom przez około 15 niezależnych specjalistów wędkarstwa karpiowego oraz konsultantom ESP takim jak Terry Hearn, Kev Kewitt oraz Matrin Bowler. Pozytywne opinie takich ekspertów potwierdzają, że są to jedne z najlepszych dostępnych haków karpiowych dostępnych obecnie na rynku wędkarskim.

• Haczyki karpiowe Fox Edges Arma Point
    Haczyki Edges Arma Point To musiało nastąpić! Nasza oferta elementów końcowych Edges w ciągu ostatnich trzech lat szturmem zdobyła karpiowy świat. Wędkarze na całym świecie docenili fakt, że wznieśliśmy elementy budowy zestawu na zupełnie nowy poziom. Jednakże do tej pory jeden rodzaj akcesoriów do budowy zestawu nie był częścią serii Edges. Stało się tak dlatego, że wymagało to wielu lat projektowania, opracowywania i testowania. Nie wybraliśmy po prostu kilku wzorów z katalogu jakiegoś producenta haczyków. Nie. Dzięki zastosowaniu oprogramowania CAD zaprojektowaliśmy nasze haczyki od zera, gdyż chcieliśmy, aby każdy najdrobniejszy szczegół był dokładnie taki, jaki powinien otrzymać nowoczesny karpiarz. Oczko, ostrze i trzonek każdego typu haczyka zostały zaprojektowane zgodnie z naszymi wymaganiami, aby dokładnie spełniały swoje zadanie. W efekcie powstała seria haczyków Edges Arma Point, która obejmuje osiem typów. Według nas i naszych konsultantów są to najmocniejsze i najbardziej ostre haczyki karpiowe na rynku.
  • Haczyki karpiowe Prologic Hoox
    Kiedy nasze haki karpiowe zdobyły wysoką reputację, na przestrzeni ostatnich 10 lat, postanowiliśmy pójść za ciosem - otworzyliśmy naszą własną fabrykę haków. Pozwala nam to na pełną kontrolę w wyborze najlepszych dostawców drutu z japońskiej stali wysokowęglowej, oraz kontrolę jakości. Tylko produkty ściśle spełniające nasze kryteria: kształtu, ostrości i jakości wykonania trafiają na rynek. Haki są produkowane z najwyższej klasy japońskiej stali węglowej CC-83, zapewniającej minimalną elastyczność i maksymalną wytrzymałość - nie wygina się nawet pod wpływem silnych nacisków. Najwyższa jakość drutu ze stali węglowej ma szczególne znaczenie dla ostrości haków. Są one ostre jak brzytwa, posiadają wysoką żywotność i znacznie zwiększają pewność zacięcia.
  • Mikado
    Mikado to ponad 20 lat doświadczenia w projektowaniu i budowie nowoczesnego sprzętu wędkarskiego zarówno dla zawodowców jak i wędkarzy hobbystów, to tysiące godzin spędzonych na testowaniu sprzętu , przynęt i zanęt nad niezliczonymi łowiskami całego świata. To ciągłe poszukiwanie lepszej przynęty, nowszej techniki połowu, szybszej wędki czy lżejszego kołowrotka, to nieustanne dążenie do doskonałości. Sukcesu firmy należy dopatrywać się bardzo rozbudowanej ofercie , która od wielu lat zawiera największą w Europie kolekcję wędzisk, a także doskonałe do każdej metody kołowrotki oraz żyłki i plecionki produkowane z najlepszych dostępnych na rynku surowców.
  • Korda i Guru
    Dwie angielskie firmy oferujące przede wszystkim innowacyjne produkty dedykowane do methody oraz wędkarstwa karpiowego. Z oferty warto zwrócić uwagę przede wszystkim na rewelacyjne haczyki z przyponami oraz koszyki do Methody. Jednym słowem produkty marki Korda lub Guru na pewno nie zawiodą wędkarzy ani jakością, ani skutecznością.